برابری چای سبز با شیمی درمانی برای سرطان ها

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #95279
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    به تازگی محققین موفق به کشف یکی از مهمترین خاصیت چای سبز که درمان سرطان های مختلف است پی برده اند چای سبز می تواند با شیمی درمانی در رفع عارضه های سرطانی برابری کند!

    یکی از روش‌های متداول برای درمان سرطان استفاده از شیمی درمانی است که اثرهای جانبی خاص خود را دارد و علاوه بر سلول‌های سرطانی، سلول‌های زنده را نیز از بین می‌برد به همین دلیل سبب ریزش مو و کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود. با تضعیف سیستم ایمنی بدن بسیاری از بیماری‌ها به بدن حمله می‌کند.

    مطالعه‌ای جدید در دانشگاه پن استیت نشان داده آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز به نام EGGG سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد. مصرف چای سبز علاوه بر خواص فراوان هیچ اثر جانبی منفی بر بدن نمی‌گذارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز علاوه بر درمان سرطان دهان و لثه می‌تواند سرطان سینه و پانکراس را مهار کند.

    چای سبز برای استفاده داخلی و خارجی بسیار مفید و موثر است و خواص ضدپیری دارد. علاوه بر این،‌ مطالعه‌ای نشان داده که این چای مقاومت بدن به اشعه فرابنفش را افزایش می‌دهد و با خواص ضد التهاب از حساسیت و تورم پوست جلوگیری می‌کند.

    گفتنی است که چای سبز حاوی مقادیر بالایی کافئین است که سیستم گردش خون و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و موجب سم‌زدایی بدن می‌شود. چای سبز سلول‌های مرده پوست را که اغلب به علت زیاد قرار گرفتن در مقابل نور خورشید بوجود آمده از بین می‌برد. این چای حاوی مقادیر بسیار بالایی آنتی‌اکسیدان است که از پیری جلوگیری می‌کند.

    منبع: Medical Daily

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.