بهداشتی ترین غذاها برای همراه بردن کودکان

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #85874
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    یکی از مهمترین نکات مدرسه رفتن کودک همراه بردن تغذیه مناسب وسالم است،که مسئولیت آماده کردنش به عهده مادر وپدر می باشد!

    مهرماه که می آید همراه با شور و شوقی که در بین دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی ایجاد می شود، مسئولیت مادران بیشتر می شود.مادران باید لیست غذای فرزندانشان را به صورت هفتگی تهیه کنند تا از اتلاف وقت و پول جلوگیری شود و شما را از سردرگمی هر روزه برای انتخاب غذا نجات دهد.

    ظروف غذای پلاستیکی، در اندازه های مختلف تهیه کنید تا بتوانید غذا و سس و میوه را به صورت جداگانه در آن ها قرار دهید. مواد میانی ساندویچ ها را در آخر هفته یا شب قبل آماده کرده و در یخچال قرار دهید تا صبح پیش از رفتن فرزندتان به مدرسه ساندویچ را به سرعت بسته بندی و آماده سازی کنید.

    از سرو بیسکویت، موسلی و شیرینی برای کودکان بپرهیزید زیرا شکر و چربی فراوانی دارند و مادران قرار دادن کیسه های یخ را در کنار غذای کودکانشان نباید فراموش کنند زیرا گرما باعث فساد مواد غذایی می شود مخصوصا اگر ساعت های طولانی در گرما قرار بگیرد.

    نتایج مطالعات نشان می دهند، مادران باید هر روز صبح فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه آماده کنند و با کیفی پر از خوراکی راهی کلاس درس کنند.غذای مدرسه مهم ترین خصوصیت آن جذاب بودن آن است که مادران باید بسیار به آن توجه کنن

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.