دستگاه Lpg و تکنیک اندرمولوژی

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #74119
    r.ahmadi
    مشارکت کننده

    سلوليت اين روزها به يکی از مشکلات شايع به ويژه در ميان خانم ها تبديل شده است.سلوليت به پستی بلندی های بافت چربی گفته می شود که اغلب به تاکيد کرد که سلوليت با چاقی موضعی کاملا متفاوت است و ممکن است در ناحيه ای ديده شود که ضخامت بافت چربی نرمال است.نواحی شايع سلوليت˓ باسن و ران است.
    در مورد سلوليت گذشته از بحث جنسيت علل ديگری مثل وراثت،مصرف هورمونها و اختلالات عروقی موثر ˓ اختلالات هورمونی،را هم موثر می دانند.
    سازمان دارويی آمريکا در حال حاضر چند دستگاه را برای درمان سلوليت تاييد کرده است که یکی از آنها LPG میباشد، که در کلینیک تغذیه و لاغری پاسارگاد هم موجود است. سیستم این دستگاه اندرمولوژی(رولینگ توام با مکش) است.اندرمولوژی همان تحریک طبیعی سلولهای از کار افتاده است.

    Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4
    این پدیده کاملا طبیعی و غیر تهاجمی است،به گونه ای که نتایجی عالی ،قابل توجه و ماندگار به همراه می آورد. اندرمولوژی یکی از جدیدترین تکنیک های موجود جهت درمان سلولیت و کاهش سایز محسوب می شود این سیستم در دستگاه ال پی جی با افزایش جریان خون زیرپوستی ، افزایش تخلیه لنفاوی و حرکت دادن چربی زیر پوست باعث سیال شدن چربی ها شده و سوخت و ساز را در موضع افزایش می دهد. در صورت نیاز به مصرف چربیها، بدن از این چربیهای تحریک شده استفاده نموده و منجر به لاغری موضعی می گردد.این سیستم به صورت کنترل شده روی بافتهای عمقی پوست اثر گذاشته با تقویت بافت همبند و سفت شدن پوست باعث رفع سلولیت ( ناهمواریهای پرتقالی شکل پوست ) و صاف شدن سطح خارجی پوست می شود و نمای ظاهری پوست را ترمیم می کند . روند درمان بسیار دلپذیر و خوشایند است و هیچد عارضه ای به دنبال ندارد درمان پيشنهادی به طور کلاسيک انجام دو بار در هفته برای 10-8 هفته یا 20-16 جلسه میباشد که تغييرات سایز محل و بهبود سلوليت بعد از چند جلسه کاملا مشهود می باشد.

    #101529
    mahmah
    مشارکت کننده

    با سلام
    من یه جا خوندم که در صورت داشتن کیست تخمدان نباید lpg انجام داد !
    آیا این موضوع درسته؟ وقتی کیست برطرف شد میشه lpg انجام داد ؟با داشتن کیست چطور؟

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.