چطور سلامت قلب‌مان را در برابر گرما حفظ کنیم؟

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #95548
    ezamani
    مشارکت کننده

    اگر فکر می‌کنید که بدن شما کاملا در مقابل گرمای شدید تابستان مقاومت است، سخت در اشتباه هستید. توصیه متخصصان انجمن قلب آمریکا این است که برای بیرون رفتن از خانه حتما به ساعت نگاه کنید.آنان معتقدند که برای حفظ سلامت سیستم قلبی و عروقی‌تان باید از بیرون رفتن در ساعت‌های اولیه ظهر (از ساعت ۱۲ تا ۱۵) خودداری کنید، چون خورشید در قوی‌ترین موقعیت ممکن قرار می‌گیرد و شدیدترین تاثیر را به جا می‌گذارد، و شما را بیشتر از همیشه در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های ناشی از گرما قرار می‌دهد.

    در باقی ساعت‌های روز هم اگر قصد ورزش کردن داشتید، در صورت امکان همراه با یکی از دوستان‌تان این کار را انجام دهید، چون امنیت شما در این شرایط بیشتر می‌شود. توصیه‌های دیگر انجمن قلب آمریکا به شرح زیر است:
    از کفش مناسب استفاده کنید: تعریق پاها در هوای گرم به بیشترین میزان خودش می‌رسد. بنابراین باید کفشی را انتخاب کنید که تهویه مناسبی داشته باشد و جورابی بپوشید که عرق را به‌خوبی دفع می‌کند. پودر مخصوص پا و انواع ضدتعریق‌ها نیز می‌توانند به شما در گرما کمک کنند.
    مایعات بنوشید: سعی کنید که قبل از ورزش کردن، در حین آن و بعد از پایان ورزش، حتما از آب استفاده کنید. علاوه بر این، از مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار بعد از ورزش کردن خودداری کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.