سن: ۳۹ سال
وزن اولیه: ۸۹ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۶ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۹ ماه
من در خانواده‌ای متولد شده‌ام که تمام اعضای آن علاقه شدیدی به مصرف شیرینی داشتند. شیرینی و شکلات همیشه در خانه وجود داشت و مصرف آن‌ها جزء برنامه ثابت روزانه بود. وقتی ازدواج کردم این عادت را به خانواده جدیدم منتقل کردم. دو فرزند دارم که هر دو مانند من علاقه زیادی به مصرف غذاهای شیرین دارند. گاهی سعی می‌کردم با حذف وعده شام یا صبحانه وزن کم کنم. گاهی نیز به رژیم‌های چند روزه و سخت رو می‌آوردم. اما هیچ کدام از این روش‌ها به من کمک نکردند. کمی وزن کم می‌کردم. سپس کاهش وزنم متوقف می‌شد و بعد از مدت کوتاهی دوباره به وزن قبلی برمی‌گشتم.
یک روز که در اینترنت به دنبال یافتن راه حل جدیدی برای کاهش وزن می‌گشتم با سایت رژیم درمانی نوین و دوره‌های اینترنتی آن آشنا شدم. تصمیم گرفتم به جای آنکه خودسرانه برای کاهش وزن اقدام کنم یکبار هم رژیم‌های این مرکز را امتحان کنم. تمام مراحل ثبت نام و گرفتن شرح حال به صورت اینترنتی انجام شد. بعد از تعیین مشاور تغذیه‌ای که قرار بود در طی دوره رژیم با او در ارتباط باشم اولین رژیم برایم ارسال شد. چون باید مصرف تنقلات شیرین و پرکالری را کنار می‌گذاشتم و عادات غذایی سالم را در پیش می‌گرفتم یکی دو هفته اول برایم سخت بود. اما به تدریج به نخوردن تنقلات شیرین عادت کردم. به طوریکه بعد از چند هفته حتی اگر شیرینی می‌دیدم دیگر مانند سابق علاقه‌ای به مصرف آن نداشتم.
تازه متوجه شدم علت ناکامی‌هایی که برای کاهش وزن داشتم این بود که به تغییر ذائقه‌ام توجهی نمی‌کردم و تنها می‌خواستم با حذف وعده‌های غذایی که اتفاقاً مصرف آن‌ها برای سلامتی ضروری است، وزن کم کنم. موفقیت بزرگتر آن بود که به غیر از خودم، ذائقه فرزندانم نیز در حال تغییر بود. آن‌ها به من نگاه می‌کردند و از من الگو می‌گرفتند.

Loading