برای کاهش وزن لازم نیست گرسنگی بکشید.

سن: ۲۲ سال
وزن اولیه: ۹۲ کیلوگرم
کاهش وزن: ۳۴ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۱۱ ماه
من از زمانی که سن کمی داشتم چاق بودم. از کودکی والدینم در خرید لباس برای من با مشکل مواجه بودند. همیشه دلم می‌خواست مانند دوستانم لباس‌های دلخواهم را بپوشم اما چاقی انتخاب‌هایم را برای خرید لباس بسیار محدود کرده بود. مادرم بارها از همان زمان سعی کرد که مرا تشویق به کاهش وزن کند. اما چون کم سن و سال بودم و اهمیت کاهش وزن را به طور کامل درک نمی‌کردم خیلی با او همکاری نداشتم و هر بار کار را نیمه رها می‌کردم.
کمی که بزرگتر شدم و به سن نوجوانی رسیدم خودم راغب شدم وزن کم کنم. اما چون از رژیم‌های درستی پیروی نمی‌کردم و به شدت در طول روز گرسنگی می‌کشیدم نه تنها نتیجه نمی‌گرفتم بلکه گاهی به کلی ناامید می‌شدم و فکر می‌کردم مشکل من غیرقابل حل است. تا اینکه از طریق یک برنامه تلویزیونی با آقای دکتر فرشچی آشنا شدم و به کلینیک ایشان مراجعه کردم.
آقای دکتر به من اطمینان دادند که راهی که تا آن روز برای رسیدن به هدفم طی کرده‌ام نادرست بوده و اگر از یک سبک زندگی سالم پیروی کنم حتماً می‌توانم بر مشکل چاقی غلبه کنم. بنابراین من مصمم شدم که رژیم‌هایی که آقای دکتر فرشچی برایم تجویز کرده بودند با انگیزه رعایت کنم. خوشبختانه برنامه غذایی‌ام کاملاً هماهنگ با شرایط زندگی‌ام بود و به همین دلیل من بدون مشکل موفق به اجرای آن شدم. در ابتدا دل کندن از تنقلات خوشمزه‌ای که زمانی بخشی از برنامه روزانه‌ام شده بود بسیار سخت بود اما به تدریج به میان وعده‌های سالمی که در برنامه‌ام بود عادت کردم.
گاهی فکر می‌کردم من با رژیم‌های نادرست و گرسنگی‌های بی‌دلیلی که قبلاً به خودم می‌دادم چقدر به جسم و روحم آسیب زدم. اما خوشبختانه موفق شدم بدون گرسنگی کشیدن حدود یک سال بعد به وزن ایده‌ال خود برسم. اکنون از تناسب اندام خود راضی هستم و اطرافیانم نیز که به اضافه وزن مبتلا هستند با دیدن من تشویق می‌شوند که نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

Loading