بهبود فشارخون با رژیم

سن: ۱۸ سال
وزن اولیه: ۹۹ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۱ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
من از جمله افرادی هستم که در یک خانواده چاق متولد شده‌ام و استعداد زیادی برای چاقی دارم. تقریباً از همان دوران کودکی کمی اضافه وزن داشتم، اما در دورانی که به مدرسه می‌رفتم این اضافه وزن خیلی چشمگیر نبود. در سال آخر دبیرستان به علت آماده شدن برای کنکور از میزان فعالیت بدنی‌ام کاسته شد و بیشتر ساعات روز را صرف درس خواندن می‌کردم. به طوریکه پس از کنکور تا مرز ۱۰۰ کیلوگرم پیش رفته بودم.
مدتی بود کمی سرگیجه داشتم. ابتدا تصور کردم به علت استرس ناشی از کنکور به این حالت مبتلا شده‌ام. اما با مراجعه به پزشک متوجه شدم فشارخونم افزایش یافته است. این خبر برای من بسیار تکان دهنده بود. اصلاً فکر نمی‌کردم در این سن و سال بیمار شوم. پزشک به من فرصتی داد تا نسبت به کاهش وزن اقدام کنم تا نیاز به مصرف دارو نداشته باشم.
به همین دلیل پس از پرس و جوی بسیار برای یافتن مرکزی تخصصی برای کاهش وزن، از طریق برنامه‌ای تلویزیونی با کلینیک رژیم درمانی نوین آشنا شدم و به آنجا مراجعه نمودم. آقای دکتر فرشچی بعد از اینکه شرح حال کاملی از من گرفتند برنامه غذایی مناسب با وضعیت مرا در اختیارم قرار دادند، برنامه‌ای که برایم تنظیم شده بود شامل تمام مواد غذایی سالم و سرشار از میوه و سبزیجات بود که هم به کاهش وزنم کمک می‌کرد و هم فشارخونم را کاهش می‌داد. در این برنامه بیشتر تنقلات و مواد بی‌ارزشی که می‌خوردم حذف شده بود.
برنامه‌های غذایی کلینیک رژیم درمانی نوین نه تنها سبب ۲۱ کیلوگرم کاهش وزنم شد، بلکه سبب شد روز به روز فشارخونم کاهش پیدا کند تا به محدوده طبیعی برسد. به طوریکه پزشک این خبر خوش را به من داد که نیاز به مصرف دارو برای کنترل فشارخونم ندارم.

Loading