سن: ۳۶ سال
وزن اولیه: ۱۰۲ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۵ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۹ ماه
من از آن دسته افرادی بودم که از دوران نوجوانی به مصرف فست‌فود علاقه زیادی داشتم. متاسفانه اسنک‌های پرکالری و فست‌فود در نزدیک محل کارم به راحتی در دسترس است. بنابراین من اغلب روزهای هفته از این مواد غذایی استفاده می‌کردم. حتی گاهی به علت علاقه‌ای که پسرم به مصرف فست‌فود داشت، هنگام بازگشت به منزل از این نوع غذاها تهیه می‌کردم و به خانه می‌بردم. تا اینکه مطلبی در مورد اهمیت تغذیه کودکان در مجله خواندم. در این مطلب تاکید شده بود که پیشگیری از بروز بیماری باید از دوران کودکی آغاز شود.
این مطلب تلنگری برای من بود و خوب که دقت کردم متوجه شدم که نه تنها خودم چاق شده‌ام بلکه پسرم نیز به شدت اضافه وزن پیدا کرده است. به همین دلیل به مطب آقای دکتر فرشچی مراجعه کردم و در دوره‌های رژیم درمانی کلینیک ایشان شرکت کردم. پس از آن سعی کردم از طریق سایت اینترنتی کلینیک اطلاعات تغذیه‌ای خود را بیشتر افزایش دهم تا هم دوره رژیم را با موفقیت به پایان برسانم و هم به افزایش سلامت خانواده به خصوص فرزندم کمک کنم.
با شروع دوره رژیم، مصرف فست‌فود را کنار گذاشتم و حتی در محل کار هم از غذاهایی که همسرم در منزل تهیه می‌کرد استفاده می‌کردم. خوشبختانه تمام اعضای خانواده نیز در اجرای رژیم با من بسیار همکاری داشتند. من با سرعت بسیار خوبی وزن کم می‌کردم. جالب آن که با کنار گذاشتن مصرف فست‌فود فرزندم نیز به تدریج وزن کم می‌کرد و رغبت بیشتری به مصرف میوه و سبزی نشان می‌داد. در حال حاضر دیدگاهم نسبت به آنچه هر روزه می‌خورم بسیار تغییر کرده است و مصمم هستم نگذارم با مصرف مواد غذایی مضر سلامت خود و خانواده‌ام در معرض خطر قرار گیرد.

Loading