حفظ جوانی با کاهش وزن

سن: ۲۹ سال
وزن اولیه: ۹۰ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۸ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۹ ماه
چاق بودن سبب شده بود همیشه اطرافیان سنم را بالاتر از آنچه هست تخمین بزنند. آن قدر که این موضوع برای من ناخوشایند بود، چاقی و برخوردار نبودن از تناسب اندام مرا ناراحت و ناامید نمی‌کرد. ابتدا برای پایان دادن به این وضعیت جراحی را انتخاب کردم. اما بعد از تحقیق فراوان در این زمینه متوجه شدم جراحی عوارض ریز و درشتی را می‌تواند به دنبال داشته باشد. علاوه بر آن با کسانی آشنا شدم که مدتی بعد از جراحی به علت آنکه عادات خود در مورد غذا خوردن و فعالیت بدنی را تغییر نداده بودند، مجدداً چاق شده بودند. به پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتم ابتدا رژیم گرفتن را که راهکار ایمن‌تر و کم هزینه‌تر است امتحان کنم. اگر به نتیجه نرسیدم به سراغ جراحی روم.
بعد از جستجو در اینترنت با کلینیک رژیم درمانی نوین آشنا شدم. من به این کلینیک مراجعه کردم تا از رژیم‌های آن در این زمینه استفاده کنم. ۹ ماه تحت درمان با رژیم‌های آقای دکتر فرشچی بودم و با دریافت هر رژیم تغییراتی در برنامۀ درمان من اعمال می‌شد. در هر ویزیت کاهش وزن پیوسته و رضایت بخشی داشتم و دچار توقف کاهش وزن نشدم. تنها یک بار به علت ناپرهیزی افزایش وزن داشتم که خوشبختانه دیگر تکرار نشد. با کاهش وزن همان طور که انتظار داشتم ظاهرم تغییر کرد و از نظر اطرافیان کم سن‌تر به نظر می‌رسیدم.
واکنش مثبت اطرافیان سبب شد ۹ ماه با انگیزه بالا رژیم‌ها را دنبال کنم و بدون آنکه نیاز باشد به سراغ روش‌های جراحی بروم ۲۸ کیلو کاهش وزن داشته باشم. پیشنهاد من به همه آن است که با رعایت الگوی غذایی مناسب به وزن متعادل دست یابند تا هم از ابتلا به بیماری جلوگیری کنند و هم تغییرات مثبتی را در اندام و چهره خود مشاهده نمایند.

Loading