ریزه‌خواری دشمن کاهش وزن

سن: ۲۸ سال
وزن اولیه: ۸۵ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۶ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۹ ماه
مدت‌ها بود که به دنبال کاهش وزن بودم. با اینکه نان و برنج زیادی استفاده نمی‌کردم، اما در طول روز بسیار ریزه‌خواری می‌کردم. عادت داشتم همیشه روی میز کارم بیسکوئیت و شکلات قرار دهم و گاه و بی‌گاه از آن‌ها استفاده کنم. در عوض تمایل چندانی به مصرف میوه نداشتم. صبحانه هم معمولاً نمی‌خوردم. اگر گرسنه می‌شدم به عنوان صبحانه ترجیح می‌دادم بیسکوئیت یا کیک بخورم. همیشه برای پیدا کردن لباس مناسب دچار مشکل می‌شدم. بارها و بارها رژیم‌های مختلف را امتحان کردم، اما محدودیت‌های فراوان آن‌ها مانع از این می‌شد که به مدت طولانی بتوانم رعایتشان کنم. انواع دمنوش‌ها را امتحان کرده بودم، اما به نتیجه مطلوبی نرسیده بودم. تا اینکه به علت نزدیک شدن به زمان مراسم ازدواج خواهرم تصمیم گرفتم وزنم را کاهش دهم تا بتوانم لباس مورد علاقه‌ام را بپوشم.
به توصیه یکی از همکاران که قبلاً از طریق رژیم‌های کلینیک رژیم درمانی نوین موفق شده بود کاهش وزن زیادی داشته باشد به این کلینیک مراجعه کردم. با شروع دوره رژیم متوجه شدم که باید در عادات غذایی و روش زندگی‌ام تغییرات زیادی را ایجاد کنم. طبق توصیه‌های آقای دکتر فرشچی سعی کردم کمتر از غذاهای سرخ شده استفاده کنم. به جای مصرف تنقلات پرکالری در طول روز از میوه و سبزیجات استفاده می‌کردم. برای اولین بار بعد از سال‌ها صبحانه خوردم. تازه متوجه شدم که با خوردن صبحانه در طول روز کمتر احساس گرسنگی و ضعف دارم. افسوس خوردم که چرا زودتر به نامناسب بودن عادت‌های غذایی‌ام پی نبرده بودم.
۹ ماه رژیم را بدون ‌وقفه رعایت کردم و خوشبختانه موفق شدم در این مدت به وزن دلخواهم برسم. با کسب اطلاعات تغذیه‌ای صحیح که در طی این مدت از کلینیک نوین کسب کرده‌ام امیدوارم بتوانم وزنم را ثابت نگه دارم.

Loading