سال نو و شروع رژیم

سن: ۳۲ سال
وزن اولیه: ۸۹ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۰ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
من چند سالی بود که در فکر کم کردن اضافه وزن خود بودم، ولی هر سال به سرعت به پایان می‌رسید و من به جای اینکه موفق به کاهش وزن شوم چند کیلو نیز وزن اضافه می‌کردم. دیگر خیلی چاق شده بودم و از این موضوع خیلی رنج می‌بردم. احساس سنگینی می‌کردم و هر بار که در تصمیم خود برای کاهش وزن شکست می‌خوردم اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادم.
بیشترین سرعت اضافه وزنی که در طول سال داشتم در مدت تعطیلات عید بود. به دلیل مسافرت و میهمانی‌های دید و بازدید شرایط برای پرخوری و زیاده‌روی در مصرف شیرینی و آجیل فراهم بود و در پایان دو هفتۀ اول من حداقل ۵ کیلوگرم به وزنم اضافه می‌شد. امسال پس از تعطیلات عید تصمیم گرفتم اضافه وزن خود را تا پایان شش ماه اول سال کم کنم.
به همین دلیل از یکی از دوستان خود که سال قبل از طریق رژیم کلینیک نوین کاهش وزن بسیار خوب و موفقی را تجربه کرده بود با این مرکز آشنا شدم. خیلی زود از کلینیک نوین وقت ویزیت گرفتم و پس از طی مراحل ثبت نام، برنامۀ غذایی خود را دریافت کردم. این برنامه دقیقاً همان چیزی بود که لازم داشتم. برنامه‌ای اصولی و قابل اجرا. رژیمی که آقای دکتر فرشچی برایم تنظیم کرده بودند واقعاً مؤثر بود. هر هفته نتیجۀ تلاش خود را می‌دیدم. کاهش وزن منظم و هفتگی برایم مانند جایزه‌ای بود که در قبال تلاش خود و اجرای رژیم می‌گرفتم. با هر یک کیلوگرمی که وزن کم می‌کردم به موفقیت خود امیدوارتر می‌شدم. پس از گذشت ۶ ماه من ۲۰ کیلوگرم وزن کم کردم، اما باز هم به اجرای رژیم ادامه دادم تا به وزن ایده‌آل خود برسم.

Loading