شادی قبولی کنکور و رژیم کاهش وزن

سن: ۱۹ سال
وزن اولیه: ۹۸ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۱ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
من تا قبل از دوران دبیرستان تقریباً وزن مناسبی داشتم اما از اواخر دوران دبیرستان که در حال آماده شدن برای کنکور بودم وزن من شروع به بالا رفتن کرد. تا دیر وقت درس می‌خواندم و برای اینکه بتوانم بیدار بمانم انواع تنقلات شیرین و پرکالری مثل نسکافه، شکلات و کاکائو مصرف می‌کردم. هر چند خوشبختانه از نتیجه کنکور راضی بودم اما یک مرتبه چشم باز کردم و متوجه شدم که وزنم به شدت بالا رفته و اگر برای کاهش وزن اقدامی نکنم به زودی وزنم از ۱۰۰ کیلو هم فراتر می‌رود. افزایش وزن تأثیر بسیار بدی بر روحیه من گذاشته بود. از ظاهر خودم بیزار بودم و از اینکه باید با این ظاهر به محیط جدید دانشگاه وارد شوم بسیار ناراحت بودم.
به توصیه یکی از دوستانم به کلینیک رژیم درمانی آقای دکتر فرشچی مراجعه نمودم. قبل از شروع رژیم کاملاً ناامید بودم چون آن قدر چاق بودم که فکر نمی‌کردم به راحتی موفق به کاهش وزن شوم. اما بعد از شروع دوره اول رژیم و گذشت چند هفته با دیدن روند کاهش وزن نظرم عوض شد و امیدوارتر شدم. در دوره اول کمی ناپرهیزی داشتم اما با این حال موفق شدم ۸ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهم. درنتیجه تصمیم گرفتم در دوره دوم با جدیت بیشتری رژیم را دنبال کنم.
خوشبختانه تلاش‌هایم به ثمر نشست و موفق شدم طی ۶ ماه ۲۱ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم. برنامه غذایی که برای من تنظیم شده بود سرشار از مواد غذایی مفید بود و به من این اطمینان را می‌داد که با رعایت این نوع رژیم دچار عوارض و مشکلاتی نخواهم شد. بنابراین تا ۶ ماه به اجرای رژیم ادامه دادم و تا حدودی به وزن مناسبی رسیدم. البته قصد دارم همچنان به راه خود ادامه دهم تا به وزن ایده‌آل خود دست یابم.

Loading