شیردهی موفق و رژیم

سن: ۳۵ سال
وزن اولیه: ۷۷ کیلوگرم
میزان کاهش وزن: ۱۰ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۳ ماه
تازه زایمان کرده بودم و تصمیم داشتم وزنم را کاهش دهم. چون خیلی از لباس‌هایی که قبل از بارداری می‌پوشیدم برایم تنگ شده بودند. از طرفی در دوران بارداری به پرخوری عادت کرده بودم. اطرافیان دائماً به من گوشزد می‌کردند که چرا بعد از بارداری تا این حد چاق شده‌ام. واقعاً از وضعیت موجود به ستوه آمده بودم، ولی چون کودک شیرخوار داشتم نگران بودم که رژیم گرفتن بر روی حجم شیرم تاثیر بگذارد و دخترم رشد کافی نداشته باشد. تا این که به پیشنهاد خواهرم که از طریق مجله با کلینیک رژیم درمانی نوین و آقای دکتر فرشچی آشنا شده بود تصمیم گرفتم به این کلینیک مراجعه کنم.
آقای دکتر فرشچی به من این اطمینان را دادند که رژیم غذایی که برای من تنظیم می‌کنند با توجه به شرایط ویژه من است و به هیچ عنوان شیردهی من را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. علاوه بر آن که به توصیه ایشان بایستی شیردهی را همچنان تا ۲ سالگی ادامه می‌دادم، چراکه به کاهش وزن و کاهش سایز من کمک بیشتری می‌کرد. خوشبختانه رژیمی هم که در اختیار من قرار گرفت گویای این نکته بود که قرار نیست با یک رژیم بسیار سخت وزن من کاهش یابد. از تمام گروه‌های غذایی در رژیم من گنجانده شده بود و فقط تاکید شده بود که غذاهای پرکالری و بی‌خاصیت از رژیم غذایی‌ام حذف شود. به توصیه آقای دکتر پیاده‌روی روزانه را نیز به رژیم اضافه کردم. حتی اگر روزی نمی‌توانستم برای پیاده‌روی از منزل خارج شوم حتماً در خانه یک ساعت ورزش می‌کردم.
بعد از ۳ ماه توانستم ۱۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم، بدون اینکه حجم شیرم کم شود یا در طول روز احساس ضعف و گرسنگی داشته باشم. اکنون بسیار خوشحالم که اگر چند ماه دیگر رژیم غذایی را رعایت کنم می‌توانم به وزن ایده‌آل خود دست پیدا کنم.

Loading