مبارزه به چاقی در میانسالی

سن: ۴۸ سال
وزن اولیه: ۶۵ کیلوگرم
کاهش وزن: ۷ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۳ ماه
مدتی بود که از حال عمومی مناسبی برخوردار نبودم. متاسفانه بعد از معاینه و انجام آزمایش متوجه شدم که هم زمان به کبد چرب و افزایش چربی‌های خون مبتلا شده‌ام و فشارخونم نیز بالا است. برای من که تا این سن نیاز به مصرف دارو پیدا نکرده بودم دریافت چندین نوبت دارو در طول روز عذاب‌آور بود. مدتی به مصرف داروها پرداختم تا اینکه از طریق تلویزیون با آقای دکتر فرشچی آشنا شدم. با مراجعه به ایشان و شرح حال کاملی که از خود در اختیار آقای دکتر قرار دادم اولین دوره رژیم را آغاز کردم.
علاوه بر رژیم تمام توصیه‌های لازم جهت کنترل و بهبود بیماری‌هایم نیز در اختیار من قرار گرفت. نکات تغذیه‌ای که در هر برنامه رژیمی آموزش داده می شد خیلی در افزایش انگیزه‌ام نقش داشت. البته من اضافه وزن زیادی نداشتم، اما لازم بود که حتماً در شیوه غذا خوردن خود تغییراتی ایجاد کنم. مصرف میوه و سبزی که در گذشته ممکن بود روزها و حتی هفته‌ها آن‌ها را مصرف نکنم حالا جزئی از برنامه غذایی روزانه‌ام شده بود. از طرفی برخلاف گذشته غذا خوردنم در طول روز از نظم خاصی پیروی می‌کرد. متاسفانه من به بهانه کار و مشغله روزانه هیچ وقت عادت به پیاده‌روی نداشتم. اما بعد از آن تلاش کردم از تمام فرصت‌هایی که دارم برای افزایش فعالیت بدنی استفاده کنم. حتی در منزل و محل کار هم سعی می‌کردم راه بروم.
پس از ۳ ماه نه تنها کاهش وزن مناسبی داشتم بلکه آزمایشاتم نشان می۲داد که چربی خون و آنزیم‌های کبدی‌ام کاهش چشمگیری یافته است. اجرای رژیم‌های نوین برای من بسیار مفید بود زیرا سلامتی را به من بازگرداند.

Loading