ورزشکاران ورزش را رها نکنند.

سن: ۳۲ سال
وزن اولیه: ۷۰ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۵ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
من از دوران نوجوانی به طور مرتب در رشته دو میدانی به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کردم. به علت فعالیت بدنی مداوم اندام بسیار مناسبی داشتم. اما پس از شاغل شدن و ازدواج آن قدر درگیر کار بودم که در نهایت به علت نداشتن وقت کافی به تدریج ورزش را کنار گذاشتم. این کار باعث شد به تدریج حجم عضلاتم کم شود و و به خصوص در ناحیه شکم و ران چاق شوم. تحمل این وضعیت برای من که همیشه دیگران به تناسب اندامم غبطه می‌خوردند بسیار عذاب‌آور بود.
با عبور از مرز۳۰ سالگی احساس کردم اگر الان کاری برای خود انجام ندهم به تدریج با افزایش سن این وضعیت بدتر خواهد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم با مراجعه به کلینیک رژیم درمانی نوین که از طریق یکی از همکارانم به من معرفی شده بود، نسبت به کاهش وزن اقدام کنم. در ابتدا رعایت رژیم برایم کمی دشوار بود، چون من در طول روز برنامه منظمی برای غذا خوردن نداشتم و هر زمان که فرصت می‌کردم یا گرسنه می‌شدم غذا می‌خوردم. از طرفی به خوردن میان وعده نیز چندان پایبند نبودم. ولی خیلی زود توانستم به شرایط رژیم عادت کنم.
من غذا و میان وعده‌های خود را به محل کار می‌بردم. خوردن میان وعده‌ها باعث می‌شد هم با تمرکز بیشتری به کارهای خود بپردازم و هم تمایلم نسبت به پرخوری در وعده‌های غذایی کم شود. در کنار رعایت رژیم طبق برنامه ورزشی کلینیک نوین هر روز پیاده‌روی و ورزش‌های هوازی انجام می‌دادم. به طور کلی من از اجرای رژیم‌ها بسیار راضی هستم. چراکه با ۶ ماه رعایت منظم توانستم به وزن ایده‌آل خود برسم. کاهش وزن نه تنها سبب تناسب اندام می‌شود، بلکه باعث می‌شود انسان احساس سبکی کند و راحت‌تر به کارهایش برسد.

Loading