سن: ۲۶ سال
وزن اولیه: ۷۵ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۰ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
از زمانی که به یاد دارم و از دوران نوجوانی با مشکل اضافه وزن روبرو بودم. یکی از آرزوهایم از آن زمان رسیدن به وزن ایده‌آل بود. هر یک از اعضای خانواده نوعی رژیم را برای من تجویز می‌کردند و من هم همیشه آن‌ها را برای مدتی امتحان می۲کردم. چند کیلوگرمی به سرعت وزن کم می‌کردم ولی بعد از مدتی بدنم به رژیم عادت می‌کرد و دیگر وزنم ثابت می‌ماند. حتی گاهی دوباره به وزن اولیه برمی‌گشتم. این روال ادامه داشت تا اینکه با نزدیک شدن به مراسم عروسی یکی از دوستان نزدیکم تصمیم به کاهش وزن گرفتم. این بار دیگر سراغ رژیم‌هایی که اطرافیان توصیه می‌کردند، نرفتم.
با کمی جستجو در اینترنت با سایت اینترنتی رژیم درمانی نوین آشنا شدم. بنابراین برای اولین بار به این مرکز مراجعه کردم تا به کمک یک رژیم مناسب و اصولی به آرزوی خود که همان رسیدن به وزن ایده‌آل بود، جامه عمل بپوشانم.
با دریافت اولین رژیم متوجه تفاوت‌های بسیار آن با رژیم‌هایی که تاکنون خودم گرفته بودم، شدم. رژیم شامل غذاهای متداولی بود که معمولاً ما در خانه مصرف می‌کردیم. این باعث می‌شد در خانه برنامه‌ای جدا از خانواده نداشته باشم و درنتیجه پذیرش و اجرای رژیم هم برای خودم و هم برای اطرافیان راحت باشد. رعایت رژیم‌های نوین نه تنها سبب کاهش وزن من شد بلکه دستاوردهای دیگری نیز برای من داشت. از جمله اینکه عادت کردم که از میوه، سبزیجات و لبنیات بیشتری در رژیم غذایی خود استفاده کنم. خوشبختانه در طی ۶ ماه اجرای این رژیم‌ها من موفق شدم ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم. رسیدن به وزن ایده‌آل سبب شد با اعتماد به نفس کافی در مراسم عروسی شرکت کنم.
توصیه من به تمام افرادی که از اضافه وزن رنج می‌برند این است که ابتدا بپذیرند که پرخوری و مصرف بیش از حد تنقلات بیشترین نقش را در چاقی آن‌ها دارد و سپس با اراده قوی نسبت به کاهش وزن اصولی اقدام کنند.

Loading