پوشیدن لباس دلخواه با کاهش وزن

سن: ۳۳ سال
وزن اولیه: ۹۵ کیلوگرم
میزان کاهش وزن: ۲۶ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۸ ماه
چند سالی می‌شد که اضافه وزن شدیدی پیدا کرده بودم. اما آن قدر در طول روز فعالیت می‌کردم و مشغله داشتم که هیچ وقت فرصت فکر کردن به ظاهرم را پیدا نکرده بودم. تا اینکه برای عروسی تنها خواهرم تصمیم به خرید لباس گرفتم. متاسفانه هر لباسی که می‌پسندیدم یا اندازه من نبود و یا وقتی آن را می‌پوشیدم به علت اضافه وزنم زیبا به نظر نمی‌رسید. از طرفی با توجه به فعالیت‌های روزانه فرصت کافی برای لباس پیدا کردن نداشتم. این وضیعت بسیار مرا عصبی و ناراحت کرده بود. به پیشنهاد خواهرم تصمیم گرفتم وزن کم کنم.
پس از پرس و جوی بسیار به کلینیک رژیم درمانی نوین مراجعه کردم. اولین رژیم را که دریافت کردم با خود عهد کردم که مو به مو هر آنچه گفته شده اجرا کنم. چراکه می‌دانستم تا عروسی خواهرم مدت زمان زیادی باقی نمانده و کمی دیر به فکر کاهش وزن افتاده‌ام. مصرف غذاهای آماده و فست فود را به طور کامل کنار گذاشتم. به جای شیر پرچرب که میان وعده مورد علاقه‌ام بود شروع به مصرف لبنیات کم چرب کردم. فعالیت بدنی روزانه را نیز به برنامه‌ام اضافه کردم. برای این کار یا صبح‌ها زودتر از منزل خارج می‌شدم و قبل از رفتن به سر کار پیاده‌روی می‌کردم و یا شب‌ها در منزل ورزش می‌کردم.
رعایت دقیق رژیم سبب شد در مدت ۴ ماه فرصتی که تا مراسم داشتم حدود ۱۴ کیلو کاهش وزن داشته باشم. هرچند هنوز تا رسیدن به وزن مناسب فاصله داشتم، اما همین میزان کاهش وزن هم سبب شد راحت‌تر موفق به انتخاب لباس شوم. بعد از آن هم رژیم را ادامه دادم و در مدت ۸ ماه موفق به ۲۶ کیلوگرم کاهش وزن شدم. امیدوارم بتوانم با همین روند رژیم را ادامه دهم و به زودی به وزن ایده‌آل خود برسم.

Loading