کاهش وزن با رژیم اینترنتی

سن: ۲۹ سال
وزن اولیه: ۱۲۲ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۵ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
در دوره‌ای که برای کنکور کارشناسی ارشد آماده می‌شدم عادات غذایی نامناسبی پیدا کردم. وقت کافی برای غذا خوردن صرف نمی‌کردم، در نتیجه در طول روز به شدت گرسنه می‌شدم و چون دائماً در حال درس خواندن بودم تمایل زیادی به مصرف شیرینی پیدا کرده بودم. پرخوری و بی‌تحرکی دست به دست هم داد و من طی مدت کوتاهی اضافه وزن غیرقابل باوری پیدا کردم. بعد از قبولی در دانشگاه بارها روش‌های مختلف کاهش وزن را امتحان کردم. اما نه تنها وزنم کمتر نشد بلکه هر روز بر میزان عددی که ترازو نشان می‌داد افزوده می‌شد. آزمایشاتم نیز نشان می‌داد که کمی قند خونم بالاست. در خانواده ما سابقه ابتلا به دیابت وجود دارد. نگران بودم که من هم مبتلا شوم.
تصمیم گرفتم حال که خودم نتوانستم وزنم را کم کنم این بار اصولی پیش رفته و به یک متخصص تغذیه مراجعه کنم. اما چون از وضعیت ظاهری‌ام ناراضی بودم جز به ضرورت و تنها زمانی که باید به دانشگاه می‌رفتم از خانه خارج نمی‌شدم. به توصیه خواهرم تصمیم گرفتم در دوره‌های غیرحضوری کلینیک رژیم درمانی نوین شرکت کنم.
بعد از ثبت نام و تکمیل شرح حال اولین رژیم برایم ارسال شد. هر چند حجم غذایی که برایم در نظر گرفته شده بود کافی بود اما چون تاکید به کاهش مصرف مواد غذایی شیرین شده بود ابتدا رعایت آن برایم بسیار سخت بود. اما چون در هدف خود بسیار راسخ بودم سعی کردم به هر صورتی هست رژیم را رعایت کنم. بعد از چند هفته به رژیم عادت کردم و توانستم مصرف میوه را جایگزین مواد شیرین کنم. هر زمان که سوالی داشتم می‌توانستم از طریق ایمیل و یا روزهای مشخصی از طریق تلفن با کارشناس در ارتباط باشم و مشکلات خود را برطرف سازم. کاهش وزنی که طی دو دوره کسب کردم برایم بسیار امیدوار کننده بود و سبب شد اراده‌ام برای مابقی مسیر تقویت شود تا بتوانم به امید خدا و راهنمایی‌های آقای دکتر فرشچی به وزن مناسب برسم.

Loading