سن: ۳۱ سال
وزن اولیه: ۶۱ کیلوگرم
خوشبختانه من همیشه و در تمام سال‌های زندگی‌ام توانسته بودم تناسب اندام خود را حفظ کنم. چند سال بعد از ازدواج زمانی که تصمیم به بارداری گرفتم اولین مسئله‌ای که کمی سبب نگرانی‌ام شده بود افزایش وزن دوران بارداری بود. می‌دانستم که افزایش وزن در دوران باردای برای حفظ رشد و سلامت جنین لازم است اما چون در بین اطرافیان و دوستانم افرادی را دیده بودم که متاسفانه در دوران بارداری افزایش وزن زیادی پیدا کرده بودند و حتی پس از زایمان نیز موفق به کاهش وزن نشده بودند، نگران بودم تناسبی اندامی را که در حال حاضر دارم پس از بارداری از دست دهم.
به خاطر همین پس از باردار شدن تصمیم گرفتم تا با مراجعه به متخصص تغذیه هم یک رژیم غذایی سالم و اصولی دریافت کنم و هم از افزایش وزن بیش از حد در این دوران پیشگیری کنم. بنابراین به آقای دکتر فرشچی که از طریق تلویزیون با ایشان آشنا شده بودم مراجعه کردم.
خوشبختانه رعایت رژیمی که در اختیار من قرار گرفت اصلاً سخت نبود. در واقع من همان غذاهای معمول و همیشگی را در منزل تهیه می‌کردم. به طوریکه همسرم هم به راحتی می‌توانست از غذاهایی که در رژیم من گنجانده شده بود استفاده کند و نیازی به پخت چند نوع غذا نبود. حتی در طول دوره رژیم اگر غذای خاصی را هوس می‌کردم، اطلاع می‌دادم تا آن را با اندازه‌ای مشخص در برنامه‌ام بگنجانند. طی مراجعات منظمی هم که به متخصص زنان داشتم پزشکم هم از روند افزایش وزن من و هم از وضعیت وزن‌گیری و سلامت جنین ابراز رضایت می‌کرد.
رعایت رژیم و مصرف کافی و متعادل مواد غذایی مفید و سالم سبب شد که تنها به میزانی که لازم بود در دوران بارداری افزایش وزن داشته باشم. با توجه به نتیجه مطلوبی که از رعایت رژیم گرفته‌ام تصمیم دارم تا پس از زایمان هم دوره‌های رژیم درمانی خود را ادامه دهم تا بتوانم مجدداً به وزن قبل از بارداری خود برگردم.

Loading